keskiviikko 13. marraskuuta 2013

Mitä tuli ekana mieleen

Moi! :) Kirjotetaan tähän nyt nopeesti ihan mitä mieleen tulee XD ja sillee vuorotelle mut ei kerrota kumpi vuorossa

Juu moi mul on hauskaa :D Tänää oli koulussa iha normi päivä ja oli äikkää liikkaa bilsaa ja matikan koe joka meni aika hyvin. Koulun jälkeen olin kotona ja nyt oon Wellan kaa. Huomenna sit kotsan koe ja kaverin huilututkintoo säestää :/ ok mulla on tosi tyhmää! :D no eivaa mullaki on hauskaa :) Koulupäivä oli iha ok mut väsytti vaa kauheesti.. Koulun jälkee kotona vaa jotai luin ja olin koneel ja sit tulin tänne Pietal ja öö illal meen vielä yhtee sellasee liikkajuttuu (: huomenna on matikan koe iik ääk ok. ja nii eips muuta :) Ääk mulla on vatsalihakset kipeenä ku eilen sirkuksessa tehtii vatsalihaksii ja sit tänäänki liikkatunnil :( mulla ei oo oikee enää mut siis liikas maanantaina kyl tehtii vatsalihaksii ja eilen oli vähän kipeet mutniiii :D Mul on vessahätä vähä :;D hahajuu se tuppaa välillä tulemaa :D ja pitää mennä moi! Jaa voi harmi moikka XD

Ei kommentteja: